iremgksl ahh anne yüreği 😢😢 bence çok önemli bir sorun değil, zamanla düzelir yürüdükçe ayağı tam bastıkça düzelir. Benim oğlumun da tam tersi orta parmağı geride duruyor hepsine göre, iki yanındaki parmaklar onun üstünde gibi ama yürüdükçe düzelir bence 🥰