Nihal1722 Annesininprensesi55 ay orası çok güzel gezmeye gelmiştik ailemle geçen yaz masal şatosuna falan gitmiştik 😊🥰 Tekirdağ/Kapaklıdanım bende
Rumeh Zozan-harman bende aslen Diyarbakırlıyım uzun zaman önce ayrıldık buradan ama kurtuluş olmadı gelin geldim diyarbakira 🤗 hiç geliyormusunuz buraya