Zeynepaysimam Merhaba kızım 11 aylık nerdeyse ve kaç haftadır çok iştahsız bişey yemiyor ve zayıfladı haliyle, kızımın iştahını nasıl açabilirim kilo aldırabilirim lütfen yardımmmm 😒😒😔
Esmer123 Zeynepaysimam benim kızımda 8 aylık ve bugün doktordaydik 7 kilo olmuş ek gida da cok yemiyo dişi geliyo alttan 2 tane heralde ondan istahsiz diye düşünüyorum doğum kilosu da 2850 di doktor diğer bebekler e göre kilosu az dedi kilo alımı da yavaş dedi kan verdik 2 tüp hormon hemogramina m bakacak neden böyle doye sonuclara inşallah bişey çıkmaz
Sedda21 Zeynepaysimam gece emzirin en faydalı süt gece ben doğduğundan beri genellikle gece emziriyorum oğlum 5 aylık 10kilo
Baynimir Zeynepaysimam bizde de durum aynı doktor kan damlasını 2 katına çıkardı. Birkaç ay kullan büyük ihtimal işe yarar dedi. Çok üzülüyorum oğlum yemedikçe. İnsan içine çıkasım gelmiyor herkes akıl vermeye kalkıyor.
Metindamla Zeynepaysimam makarna vitmanın Karadut özü varmış sayfalarında anneler iştah açtığına dair yorumlar yapıyorlar doğru mu bilmiyorum ama araştırın isterseniz
Mrv3458 Esmer123 benm bebişte 6ay 23günlük tam 6aylıkken tartıldı 5kilo 600küsür gram geldi ek gıdaya 5 buçuk aylıkken başladm yemesi falan iyi ama nie kilo almıyo bilmiyorum 🤷♀️ bu arada 36haftalık doğdu 2.250gramdı doğduğunda
Kayrarel Benim de 6 ay 6 günlük bebeğim 8 kg sağıp veriyorum sütümü. sen doktor kontroleüne götürüyor musun ?