_hamisanne 3 buçuk aylıktan haber veriyorum. Benim ki de 3 aylıkken öyleydi. El kol koordinasyonu geliştiği için gece uyanıyor gündüz çok zor uyuyordu. Ben de üzülüyordum ağlaya ağlaya uyuyo diye. Sonra her huzursuzluğun da direk uykuya götürdüm. Rutinler belirledim. Sakinlestirip öyle uyutmayi denedim. Zamanı kaçırınca zor uyudu. Erken uyutmak isteyince ağladı falan😬 ama beslenmeden 1 saat sonra uykusu geliyor kesin. bunu keşfettim. Bazı ritüeller işe yarayinca onlar üzerinde yoğunlaştım. Şimdi çok daha iyi. Tabi daha önümüzde 4.ay atağı var. Bitmiyor malesef😬🤷🏻♀️ hepimize kolay gelsin 😁