Balbeby Kızlar az önce bebeğimin burnu çok tıkalı diye burnunu çekiyordum normalde eşim varken direk serumla açıyoruz fakat kanadı az bişey hemen doktora götüreyim mi yoksa normal mi https://imgyukle.com/i/RQwJNI
Balkizlarim Balbeby çok derine kadar çekmeyin zarar veriyorsunuz damarlara sık sık kullanmak iyi değil 🔖
Yarenemir34 Balbeby Hayır hiçbirşey olmaz korkmayın. Tahriş etmişsiniz. Bırakın biraz dinlensin burnu zedelenmiş..
GezginPaNDa Balbeby Normal bu bizim 15 günde bir başımıza geliyor serumu sıkarken yüksek basınç hep çatlatıyor burnu
Hzlknlkaya-_- Balbeby benimde oldu daha fazlası geldi hatta doktor normal dedi kuruyken çekme serum fizyolojik sıkıp ta çek dedi
koalaninannesii Balbeby saçmalama korkma o aspire dederken burun delikleri hassas olduğu için kanama oluyor