Şu an benim bebeğim de aynı. 1 yaşın özelliği mi nedir anlamadım, yapmadığım şey kalmadı. Ağzına alıyor, çiğniyor ama yutmayıp hepsini çıkarıyor. Doktor baştan başla, önce pürüzsüz yapıp ver çorbalarını sonra yavaş yavaş pütürlülüğü arttır, dedi. Öyle yapacağım bakalım. 😏