Balyanak_annesi Ek gidayla beraber lekelere merhaba dedik ve çıkmıyorlar malesef şunu yap çıkar diyen var mi?
Lulemom Balyanak_annesi ben kurumadan beyaz kalıp sabunla yıkıyorum. Sonra makinede yıkıyorum geçiyor. Makinede de green clean in hem deterjanı hemde leke çıkarıcısını kullanıyorum
Balyanak_annesi Lulemom elde citileyip atiyirsunuz anladigim.bende leke cikarici surup bazeb bulasik deterjanı citiletip atiyorun ama cikmiyor
MSM58- Homm life ürünlerini kullanıyorum bende iyonuze damlasını bide beyazlılar için leke çıkarıcı var toz bir ürün kaynayan suda çözdürüp lekeli kısmı koyuyorum hemen söküp atıyor aşırı memnunum. Hiç lekeli kıyafetimiz yok
Balyanak_annesi MSM58- homm bitkiselin bi ürünü aldim.beyazlar icin sanirim ondan bahsediyorsunuz deneyeyum
HsnHtcMvnr Alptekinyusuf ill defa duydum deneyeceğim yüzlerce lira verdim organik minoris aldım o bile fayda etmedi mecbur çamaşır bekleyecek kirli bir üst icin koca makina calistirilmaz. Elde yıkayanlar kumas çok açılıyor
Guzelanne34 Valla bizim kıyafetlerimizin yarısı lekesi çıkmıyor özellikle muz ve elma lekesi hiç çıkmıyor
CerenSelim Balyanak_annesi beyaz sabun bir nevi çıkartıyor ama yeterli gelmiyor bazı lekelere. Yıkanınca çıkmayan lekelere ve demir ilacı lekesinde bio bellindanın 3x toz leke çıkartıcısını aldım bir gece den sıcak suyun içinde bekletiyorum sabah makinaya atıyorum hiç leke kalmıyor renklilerdede kullanıyorum renk açmıyor
Balyanak_annesi CerenSelim bende onu kullaniyordum bu kez homm unkini aldim onunla deneyeyim ama agartici olunca bu deterjanlar renk atmasi olmuyormu
Elifmoms Balyanak_annesi beklemiş meyve lekeleri asla çıkmıyor. Lekeyi hemen yıkamanız gerek yoksa kalan lekelerin çoğu çıkmıyor. Ben hemen bulaşık sabunuyla yıkarım sonra makineye atarım. İlk zamanlar hep meyve lekesi olmuştu çoğu kıyafet öyle çöp oldu
MSM58- Balyanak_annesi evet çok açık renklerde de kullanıyorum ama koyularda renç acıyor onada iyonize damla
yedinmiannecim Balyanak_annesi renkli ise giysisi yemeği biter bitmez elde hassas şekilde çitiliyorum o kadar vaktim yok ise muslugun altına suya tutup bekletiyorum fırsat bulunca yıkıyorum yarım saat ya da 1 saat sonra Beyaz ise giysisi leke kurumuş bile olsa makinede yıkayacağım sıra tüm lekelileri önce ıslatıyorum sonra çamaşır suyu döküyorum tersten 10 saniye bekletip çitiliyprum çok beklerse rengini açar sararır vs diye Çamaşır suyunj iyi arındırmak lazım makineye atmadan yoksa açık renklilerin rengini bozar