Herkese merhaba kızımın dgununu kutlıycagım bırdahakı ay 30 kişi olucaz ama 20 kişilik pasta yaptırdam yeter dıye dusundum cunku pasta borek corek hersey olucak ınce dılımde pasta koyarız yeter dedım hıc boyle yapan oldu mu yanı pasta fıyatlarıda ucuk 800-900-1000 tl diyen bıle oldu kafamda cok karıstı bu sefer ya yetmezse dıye aranızdan hıc oyle bısey yapan oldu mu