Kızlar günaydın. Bebeğim önce kabız oldu zannettim fitil verdi doktorumuz ve cıvık yaptı kakasını bir baktım ki poposu kanıyor daha öncede çatlamıştı gene çatlamış. Şimdi de kakasını tutuyor acıdan. Doktor anestol ve fito krem verdi. Bar mı başına gelen başka ne yapabilirim?