Annem-33 Bu konuda bir sürü farklı görüş var bazı doktorlar boyanın içinde ki kimyasallar süte geçiyor kesinlikle boyanmaz derken, bazı doktorlar süte gecme diye birsey mümkün değil boyamada sıkıntı yok kullanılan diğer kozmetik ürünleri içerisinde de kimyasallar var ki zaten deri üzerinden alınan kimyasalların yoğun olmadığını öne sürüyorlar
Bu durumda tamamen senin kararına kalmış biya diyende doktor boyama diyende
Ben şahsi olarak 6 ay boyamadim 6. Aydan sonra boyadım. Sonuç olarak kullandığımız deodorant şampuan kremlerde de kimyasallar var.