Resmen altta cıkan reklamlardan rahatsızlık duydugum ıcın gırmek ıstemıyorum programa ya telefonun yarısına kadar reklam olur mu arkadaş. Istemıyorum a tıklıyorum ıcerıgı kaplıyor a tıklıyorum yok.. Arkasından gene bı pencere bırdaha gosterılmıcek yazısı.. Cok yer verılmıs bence cok ıtıcı ya