Siz bu tarifleri nasıl yapıyorsunuz ben mi yapamıyorum acaba içi hep çiğ gibi oluyor yumurtanın beyazını kullanmadığım için mi acaba yoksa meyveli peynirli vs yaptığım için mi unumdan mı yoksa doğrusu mu böyle 😀🤷🏼♀️Belki 20 den fazla denemişimdir hep öyle oluyor 🤦🏼♀️