Annemkuzum12 https://imgyukle.com/i/RQbkTs https://imgyukle.com/i/RQZdAb Bebegim 5.5 aylik esime bunu aldirdim a 101 e gelmisdi deligi falan guzelmi kullanabilir mi acaba
Beyzahezer Annemkuzum12 ben küçük boyunu kullanıyorum kızım doğdu doğalı hiç bir sıkıntı olmadı gayet güzel biberon
Beyzahezer Annemkuzum12 benim ilk aldim 2 3 delikliydi büyüdüğü için ucunu degitirdik 11 aylık kızım ama 2 3 deliklikliylede güzel içiyor sorun olmuyor yani
Annemkuzum12 Beyzahezer aa oyle mi cok tesekkur ederim saolun Basligini degisebiliyoruz demi ayri satiliyor E bebekde falan 160 tl bugun a 101 e 80 tl ye gelmisdi kacirmak istemedim