Naz_35 Bebeğime gaita testi yaptırdım kan görüldüğü için Dr.umuz Süt ve süt ürünlerine alerjisi var dedi 3 ay diyete basladık aranızda bu durumu yaşayan var mı?
MelikeMila Bar bugün bize de aynı teşhis kondu ben zaten anlamış ili gündür kesmiştim yeğenimde ve arkadaşlarımda var aynı durum hakimdim konuya maalesef
Naz_35 MelikeMila geçmiş olsun size de ,ne yetip ne içicez aklıma bir şey gelmiyor siz diyetinizde neler uyguluyorsunuz paylaşabilir misiniz?tereyağ ve süt içerikli hiç bir şey yememek gerekiyor zorlu bir süreç
Naz_35 Birbebekkkbircicek merhaba bebeğim 2yasında çok şükür o zamanlarda geçti lütfen geciktirmeden alerji uzmanı bir cocuk dr götürün tam 5 doktor bizi oyalamıstı mahfolmustum doğru tedaviyi bulana kadar