Comologgo Kızlar günaydın . Sezeryan göbeği sorunsalini napacaz hiç bilmiyorum. Gerçekten sıfırlanır mi ? Kurtulan var mı bu durumdan veya göbüsu eritmek için napiyorsunuz ? Bana da öneride bulunun beş aylık hamile gibiyim ayy 🤭😁
Kocayanak Comologgo günaydın ne kadar oldu sezeryan olalı canım. Benim 8 ay oldu hafif hafif gidiyor sanki yanlardan küçülmeye başladı bir kaç hareket var onları yapmaya çalışıyorum bol bol su içiyorum+emziriyorum bu şekilde gidiyor sanki 😄
Guneskiz48 Comologgo ilk sezeryanimda 5. Ayda tamamen eski sıfır göbekli halime dönmüştüm tabiri spor ve diyetle ama 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim şimdi ikinci kızım 7 aylık bunda çok daha zor toparlandı 1 aydır pilatese gidiyorum ayva göbeği şeklinde kaldı ama kilo olarak 53 kiloyum hala o fazlalık 3 kiloyu veremedim
Deletedmom00881 Comologgo ilk iki çocuğum da sppr diyet yapmadan direk kendiliğinden gitti dümdüz oldum, bu sonuncu da kaldı baya, ekmeği kes, bol su, yürüyüş, birde düzenli spor ile gidecektir, bende başlicam oruçtan sonra
Med Comologgo bi arkadaşımınki dümdüz şuan 😄 ama çocuğu 4 yaşında. Benim 17 aylık hala gitmedi yapıştı bana 😂 düzenli sporla gider bence
-melistosdogdu Comologgo benm ilk hamileligim ben sadece Bebege kilo aldım 65 ile hamile kaldım 72 ile doğum yaptım doğumdan 10 gün sonda tartindim yine 65 kiloydum 😄 ama ona rağmen ayva göbeğim var ama benm hoşuma gidiyor seviyorum ve derdim sırtım ve belimle ağrılarım var sezeryan sonrası iğneden dolayı demek istemiyorum bebeği kucakta taşı vs ondan dolayıdır diye düşünüyorum ama değişik bı ağrı bilmiyorum sırt egzersizlerine baslycam bebeğim 3 aylık bı 6 aylık olsun biraz oturmaya başlasin öyle şimdi kucakci hep
Fusunf Comologgo benim göbek gitti 2 ay oldu benimde belim kalınlaştı 60 cm olan belim şuan 68 nasıl inceltcem bende onu düşünüyorum 🤨
Sunkiss Comologgo Benim doğum yapalı 6 ay oldu hem de ikiz göbeğiydi zor taşıyordum kendimden büyük bir göbeğim vardı resmen 😂 5 aylık hamile gibi geziyordum ortada kilo verdikçe göbek de gitti şuan düm düz hiç bir şey kalmadı.