Sahrabalam burnunu serum fizyolojik ile yıkayıp aspiratör ile çekin.bunu gün içinde 4-5 kere yapabilirsiniz tikandikca ya da .buhar mak.var ise serum fizyolojik koyup her uyudugunda çalıştırıp nefes alacağı şekilde önüne yerlestirirn.odanizi sık sık havalandirin.ve mutlaka oda nemlendirme makinası kullanın.odanizin tozunu hergun alın.kizimi böyle iyileştirebildim.en çok iyi gelen de odayı nemli tutmam oldu