Geçen hafta kuaföre gittim sombre yapıldı. Saçımda hiç boya yoktu Paket atıldı sonra saçlarım açılınca yıkama yerinde köpük boya sürüldü ama istediğim ışıltı rengi kahveyken sarı oldu. Yıkayınca daha da açıldı. Normalde fön çeken biri değilim saçlarım dümdüzdür. Sanki kötü duruyor ve yaşlı gösterdi beni sarı hiç istemiyordum ayrıca eski yumuşaklığı da gitti tararken zorlanıyorum. Kuaför 2 ay sonra cilaya gel açık oldu kullanmamam dersen (yapamadım demiyor da) yine gel dedi oraya tekrar gitmicem 500 tl den oldum. Sorum şu cila uygulaması yine köpük boyayla mı yapılıyor bilgisi olan yazabilir mi?