Bebeğim 6 aylık atopik dermatit testler yapıldı testte yumurta ve ürünlerine alerji çıktı. Testte görünmemesine rağmen deneme yanılmayla süt ve ürünlerini de kestik. Neocate kullanıyoruz ilk deneme amaçlı kullandığımızda geçiriyordu azalmıştı. Şimdi doktor başlayalım o mamaya dedi 3. Günümüz kızarmaya devam ediyor geçmiyor napacağımı şaşırdım hamd olsun başına gelen var mı??