Neslim123 Bebeğim 1 hafta önce rota virüsüne yakalandı hastanede kaldık 7 gün kadar sonra eve geldik ama beni her emmesinden sonra su gibi ishal çok sıvı olmasa Bile beline kadar geçmiş oluyor yeniden doktoramı götürsem biri bir akıl versin lütfen 🙏
Busragokceberra Neslim123 Geçmiş olsun rota virüsü biraz uzun sürüyor aşısı varsa biraz daha iyi geçiriyor ishal olduğu için ciddi su kaybediyordur siz yine de doktora götürün