Merhabalr bebeğim 5 ay 29 günlük. 1 numara alıyorum diye eşim yanlıslıkla buyuk boy 2 numara almış ordaki bayan bır sey olmucanı soylemıs bugün 1 numarlı mamamız bıttı kucuk boy yok hep en buyuk boy. 6 aya 1 gün kala 2 numaraya geçsem sıkıntı olur mu acaba böyle yapan oldu mu 🥺🥺🥺