Günaydın🙏🏻 bebeğim 24 günlük, dün geceden beri aniden çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor ve asla susturamıyoruz. bütün gece toplasak 2 saat belki uyumuştur. Sadece mama ile besleniyor sütüm gelmediği için. Şimdi uyuyor ama aniden yine çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor başına gelen var mı? gazını falan da çıkarttık ama yok..