Ebruli3452 E bebek baby plus taxi baston bebek arabası kullananlar var mı ? Memnun musunuz. Tecrübelerinizi bekliyorum. Teşekkür ediyorum 😌😌
mmssmm Ebruli3452 kullandım, biraz ağır eğer benim gibi asansörsüz 4. katta oturmuyorsanız çok zorlanmazsınız. sürmeside çok konforlu değildi ama iş görüyordu. bebek koyma alanı pek yumuşak değil ben oraya koymak için puset minderi almıştım.
Deletedmom0099 Ebruli3452 bi üst modeli vardı onu kullanıyorum ama benimki üretilmiyor artık aralarında çok fark yok ben memnunum ama çok hafif değiller
Deletedmom0099 Ebruli3452 bende ikinci kattayım asansör yok, ikinci kata çıkar o kadar da ağır değil. yanda sapı var zaten taşımak için
Ebruli3452 Deletedmom0099 15 kg dan fazla taşır mı acaba kapasite 15 mis benim oğlum 12 aylık 10 kg şuan
Deletedmom0099 Ebruli3452 bence taşır benim kızım 11 kg gayet sağlam hala arkaya da bir sürü alışveriş poşeti asıyorum eğilme falan olmadı hiç