Merhaba arkadaşlar, 3 ay 23 günlük bebeğim hem mama hem meme besleniyor. Gündüz bilinci tam açıkken, biraz huysuz ve acıkmışsa meme istemiyor. Son 2 haftadır yeni bir adet geliştirdi. Biberonu verdikten sonra kafasını hızlı olmayan ritmik hareketlerle sap ve sola çeviriyor. Biberonla sürekli başını takip etmek zorunda kalıyorum. Biberonu götürmemeyi denedim o zaman da ağzından çıkıyor geri dönüp ağzına alıyor yine başlıyor çevirmeye. Başını tutuyorum sinirleniyor zorla çevirmek istiyor. Bunu yaşayan oldu mu belli bir sebebi var mı acaba?