Zeynebinannes Ayda nimenrix yaptırmıştık. 2. Dozunu 9. Ayda yaptıracağız. Bexsero’yu daha hiç yaptırmadık. Bexsero’yu hangi aylarda yaptırdınız? Yada yaptıracaksınız? 🙂