goktugmehmettt Canım kızlar bebeğim 2 aylık arada bi öksürük geliyo gıcık tutar ya bizi öyle bide bi türlü geçiremediğim burun hırıltısı var bugün sağlık ocağına götürcem aşıları var sağlık ocağı hekimi bilirmi ne olduğunu yada ne gibi ilaç verir yada ilaç verirmi
Deletedmom_54 goktugmehmettt benim kızımda da 2 gündür burun akıntısı ve öksürük var hırıltı 20 gündür var pazartesi sağlık ocağına götürdüm yenidoğan bebeklerim %90nında olur demişti ama şimdi öksürük ve burun akıntısı eşlik ediyor hastaneye gitmek istemiyorum salgından dolayı doktorum çok çok acil bişey olmadığı sürece hastaneye gelme bebek enfeksiyon vs kapmasın demişti
Fatmaaa22 goktugmehmettt burun temizleme malzemeleri var onlarla burun temizliğini yapabilirsiniz, onlara sorun yine de nasıl olduğunu anlatsınlar
Meryemtrksoy goktugmehmettt benim ki 4 aydır resmen kronik burun tıkanıklığı yaşıyoruz hırıl hırıl gidiyor 3 tane doktora sordum burnundan dedi kendimiz temizliyoruz hastanede temizlediler yok geçmedi ne yapcam bilemiyorum gerçekten babada tavsiyesi olan olursa alırım 🤷♀️Sağlık ocağında sordum ben dinledi muayene etti güzelce bi problem yok burnundan dedi öksürükle beraberse reflü de olabilir canım benimki geğirceği zaman omuzdayken boğazı yanıyordu heralde öksürüyor du hala daha çıkarttığı zaman öksürüyor
istanbullugelin34 goktugmehmettt ilaç vermez muhtemelen bakar ama en azindan cigerini dinler bol bol emziz bogazı yumusasın
Fatmaaa22 Deletedmom_54 bence götürmelisiniz, ufak üşütmeler vs bunlara sebep oluyor ve erken tedavi edilmediğinde ciğerlere iniyor.
goktugmehmettt Deletedmom_54 bende o yüzden götürmek istemiyorum neticede sağlık ocağındakide bi doktor oda bilmezmi ne oldugunu
Deletedmom_54 goktugmehmettt ben götürdüğümde yenidoğan bebeklerde olur demişti bide birer damla burun deliklerine serum fizyoloji damlat demişti. Burun yıkamasını önermedi tahriş olmasın burnu diye zaten cesaret edemem ona
goktugmehmettt Deletedmom_54 bende götürdüm şimdi canım bana öksürük sesi dinletti eğer bu şekilde değilse korkma ağzına baktı bişeyi yok dedi burnu içinde siprey verdi ama çok zor durumda kalmadıkça sıkma dedi
Deletedmom_54 goktugmehmettt yaaa çok geçmiş olsun nasıl bi öksürüktü benim kızımın öksürüğü küçük hapşırık sesi gibi. Dinletisi sesi tarif edebilir misin
goktugmehmettt Meryemtrksoy evet canım reflüsü var hatta orda kustu reflüsü var dedim o zaman normal yani dedi bebeklere çok müdahale edemiyoruz dedi verdiği ilaçları bile kullanmamaya bak dedi doktor bile olabildiğince kendin geçirmeye bak dedi
goktugmehmettt istanbullugelin34 Valla canım ne hikmetse sütümü kusmuyo ne zaman mama versem direk çıkarıyo yada tuvaletini yapıyo doktor dinledi dediğin gibi bi sorun yok annesi dedi ilaç verdi ama çok kullanma dedi
goktugmehmettt Deletedmom_54 aynen canım bizimkide öyle valla canım dinlettiği bildğin broanşit öksürüğü gibi çok kötüydü
1ben1eymen goktugmehmettt Aynısı bizdede vardı. Tam 4 aydır gıcık gibi öksürük var ve geçmeyen burun hırıltısı var. En sonunda kbb ye gittik. Geniz eti varmış. Alerjiden olabileceğini söyledi. Bilmiyorum nolcak. Takip edilecek bakalım.