Doğum yapalı 4 ay oldu sezaryen doğum yaptım. 41.günümde regl oldum. Hemen düzene girdi. Ancak eskiye oranla ve normal bir insana göre cok cok yoğun miktarda regl oluyorum. Sizlerde de durum böyle mi yani bu normal bir durum mu yoksa doktora mı gitmeliyim? Şimdiden teşekkür ederim 🌸