Ateşi çıkıyodu halsizik öksürük hiçbirşeye hali yoktu doktora götürdük boğazında kızarıklık var hafif ama bu ateş yapmaz kan verin dedi kan verdik kanında enfeksiyon var dedi test verdi pozitif çıktı yavrum şok oldum sorum şu başından geçen bu illet hastalıkta uyguladığınız bu çok iyi geldi diyen vardmı ağrı kesici ateş düşürücü dışında bişey veremiyoruz doktor bu şekilde söyledi 😰