Eeco bebeğimi kreşe bırakırken gitmek istemediyse, ağladıysa o gün kesinlikle hastalanıyor. Ve beni tekrar çağırıyorlar. Eve geliyoruz, normale dönüyor. Gülüyor, oynuyor, benimle uğraşmaya devam ediyor. Bazen sanırım altında psikolojik nedenler yatıyor.