biruykusuzanne aynen devam herşeye hicbirsey değişmedi hayatımda sadece bir tık daha yoruluyorsun tabi oglusta da biraz kıskançlık oluyor onuda kucağımda tutarak yanına gituruyorum sarılıyor öpmeye çalışıyor birde genelde evde duran ama yinede birazcikda olsa sosyal hayatı olan bir insanım inan etrafımdaki herkez benim dışında sanki hayatım bitmiş hicbirsey yapamam hiçbir yere gidemem sanıyor ama yanılıyorlar cinnet de geçirsem iki çocuğumla heryere girip çıkabilirim sadece kendinizi bu sürece sokmayın ilk olan biraz zorlayacak ama geçiyor mesela kızımı yataginda yatırıyorum sallamadan alistiriyorum oglumlayim hep evin içinde akşam uykuya yatirdigimda kızımı salona alıyorum kıskançlığı böyle asıyorum mutlu olun zor olacak dere tepe düz olacak ama aşılıyor iki çocuk annesi olmak küçük cinnetlere rağmen çok güzel 👏👏👏👏👏👏