8 buçuk aylık bebeğim var. 3.Aydan beri sallanarak uyuyor. Önce ana kucağında sallıyordum sonra orda uyumamaya başladı ayağa aldım ve tabikide alıştı. Ağırlaştıkça sallamak zorlaşıyor. Gece her uyandığında sallanmak istiyor geri dalmıyor yoksa. Arabada bir yere giderken 5 dk da uyurdu. Son zamanlarda arabada da uyumaz oldu çok sallanmadığı için. Dışarda da çok sıkıntı çekiyorum. Nasıl bıraktırabilirim. Önerileriniz var mı ? 🌸