Arkadaşlar benim bebeğim 13 günlük oldu bugün. Bu zamana kadar 1 buçuk 2 saat uyur ağlayarak uyanırdı açıktığı için dün 4 saat uyudu hiç uyanmadı zorla ben uyandırdım emzirmeye çalıştım bu defa uyumadı sütüm azalmıştı hissettim ondan uyumuyor dedim sonra emdi ve uyudu gece 01:30 da 6 saat uyudu yalnız ağlamadı acıkıp kalkmadı ben yine zorla uyardım altını değiştim üzerini değiştim normalde ağlar ne yapsam uyandı ama ağlamadı mama yaptım verdim acıkmış emdi sonra meme verdim onu da aldı az birşey emdi ve uyudu…
Şimdi beni korkutan neden 6 saat ağlamadan uyudu aç sonuçta ve neden uyandırdıgım halde ağlamadı rahatsız desem rahatsız olsa yine ağlar uyumaz lütfen yardım edin