Ervaserra1 cok normal. Rotavirüs ishal yapan bir hastalik bildiğiniz gibi. O yüzden aşının etkisiyle de hafif ishal görülebilir. Doktorunuz bunu sık kaka yapmalı şeklinde değil de sık kaka yapma ihtimali var korkmayın anlamında söylemiştir. Benim kızım da haftada 1 kaka yapar sadece anne sütü aldığı için. Aşı sonrası da hiçbir değişiklik olmadı.