Deletedmom_54 Yusaydef hesaplama konusunda takılırsan yaz yine canım. Fatura geldiği gün unutma ama muhakkak fotosunu Çek ki diğer ay hesap yaparken yanlışlık olmasın
anataraf1leoparbenim Yusaydef en son & aylık toplu 2,500 ödedik elektriğe ama burası çok kalabalık 5 katlı iki giriş 10 tane blok var sanırsam elektrikli kullanan vs çok olmuş ki bu kadar çok geldi 😕 taksit yaptılar işte öyle ödeniyor
Yusaydef Deletedmom_54 Canım su bize fatura olarak geliyor elektrik sana sayacı atsam hesaplayabilir misin ev sahibi sayacı atıyor şu diyor hepte yüksek meblağ oluyor bu
1Dost Deletedmom_54 elektrik su toplam 100 ödüyorduk daha bu sene 150 yaptık o yüzden hesaplamıyorum gayet ucuz bence
Deletedmom_54 1Dost oyyy çok güzel ben evde olmadığım halde benden 90 lira su faturası istediler ben ortak ödeyemem hesabı ayrı yapıyorum dedim 15 lira çıktı vergisi dahil yöneticimiz değişti maalesef
Deletedmom_54 Yusaydef elektriği bilmiyorum canım bizim elektrik ayrı su sadece şantiye keşke yardımcı olabilseydim ama elektrikte büyük ihtimalle o şekilde hesaplanıyordur
yareninannesiiii Yusaydef bana elektrik 780 geldi geçen ay bakalım bu ay ne gelecek bıktım yeminle taş çatlasın yaktığım elektrik 200 dür