Oğlum 23,5 aylık dün gündüz hiç bir şeyi yokken uykuya yatıp uyanınca ateş içinde yanıyordu 39 falan oldu ateşi. Calpol falan verdim düşüp yine çıktı. Gece yine fazla yükselince acile gittik hemen. Boğaz enfeksiyonu olmuş. Bu kaçıncı boğaz enfeksiyonu bilmiyorum. Durmadan hasta oluyor. Bir gram uyku uyumadım bu saat olmuş durmadan uyanıyor ayağımda sallayarak uyutuyorum. Klamoks, aferin ve pedifen verdi. İlaçları kullanıyorum ateşi gündüz hafif oluyor düşüyor. İki gecedir ateşi yükseliyor ilaç vermeme rağmen. Normalde daha önceleri gece ateş olmazdı. Bir de öksürük eklendi. Burnu da tıkanıyor😖 Siz nasıl yol izliyorsunuz böyle durumlarda? Artık yoruldum 😞