Merhabalar 🙃 10 aylık oğlum var 4 gündür geceleri asla uyumuyo sürekli çığırıyor ilk 2 gün ateşi vardı sonra ishal oldu şimdi de ağzının içinde pamukçuk oluştu doktora gittik dişte çıkarıyor dedi. Bence gazı da var çok çığırıyor sonra gaz çıkınca susuyor. Ne yapmam gerekiyor bi bilgisi olan var mı yardımcı olun nolur dayanacak gücüm kalmadı bide memleketten uzakta yaşıyoruz tek başıma bakıyorum çok yoruldum Artık 😔 Gaz sancısına ve pamukçuğa ne yapabilirim 😕😕