Balim38 ben ateş şikayetiylr gittiğimde kan, İdrar, kaka hepsinden test istediler hatta akciğer filmi de istenmişti de çekmemiştik. İdrar ve kanda enfeksiyon çıkmıştı. İdraeında koku, kakasında farklılık falan varsa sizin de öyle olabilir ama inşallah basit bir üşütmedir hemencicik geçer