Karamgurme Hamilelikten önce 2 seans gitmiştim baya azalma olmuştu hamile olduğumu öğrenince bıraktım. Doğum yapalı 2 sene oldu geri çıkmayı bırak daha çok dökülüp azaldı benimkiler. Asla ağda sürmedim ama hala jiletle alıyorum benim gittiğim kişi böyle söylemişti, ağda şekerli olduğu için kökleri besliyor daha çok çıkarıyormuş belki jiletle devam etmemimde bir faydası olmuştur bu denli azalmasında diye söyledim.