Anne888 kızım 11 aylık oldu ve ilk 3 ay emebildi ..o sıralar büyüme evrensinde oluyorlar,her ay Yeni huyları değişiyor kuzum..bende düşünmüştüm bunu. Şimdi kızım ben odadan çıksam anniii anni diye spalar gelir arkamdan .beni görse o kadar gülücükler saçar ki yanımda biri olmasın görmesin bu halimi diyecek kadar nazardan korkuyorum,o kadar içten güler, bağlı bana🥰🥰 normalde kız çocukları babaya düşkün olurken babaya âşık bana maşuk ☺️