Kutay09 Merhabalar arkadaşlar, oğlum 22 aylıkken sünnet oldu. Pazartesi oldu bugün dördüncü gün olacak. İdrarını yaparken ağlıyor. Bu kaç güne düzelir acaba,bilgisi olan var mı? Şimdiden teşekkürler
BenMathilda Kutay09 Benim bebeğimin 2 haftaya yakın sürdü malesef. 14 aylık oldugu icin daha bilincli oluyorlar ve korkuyorlar ister istemez. Hic gecmeyecek sanmıştım ama geçti şükür
merakliblog Ben 40 günlükken yaptırdım ilk üç gün ağrısı oluyordu 8 saatte bir calpol verdim bir çay kaşığı. Sonrasında geçti zaten ilk gün idrar yaparken ağrımıştı sonra o kadar değildi 3.günün sonunda tamamen iyileşti. Doktoruna bi danış istersen geçmesi lazım