mamanveutdormir benim bebeğiminde sağ kasığında var tam bezin yapıştırıldığı yerde, canım hamileyken bi turşu çekmişti, onuda 1 kg turşu yemiştim başkada bişi çekmedi neden oldu bilmiyorum çok çok az da göz kapağında var bebekken daha belliydi şimdi azalıyor. Babaanemlerde der ki et ciğer falan doğrayıp elini yıkamadan karnına değdirirsen leke yapar derler çok inandırıcı değil ama yengem denemiş karnıma 3 4 parmağımla dokunup çektim diyor , çocuğun yüzünde belli dönemlerde izi belli oluyor aynı yengemin parmak izleri. 🙈