7 aylık bebeğim biraz sıcak 37.37.5 arası ateşi burnuda tıkanmış arada kuru bı oksürük var doktorumuza yazdım evde iburamin zero vardı ondan sabah akşam 1 çay kaşığı veriyorum başka neler yapabilirim kolay atlaması icin öneriniz varmi birde burnunu temizliyorum sık sık genzine akmasın diye