Ronya1303 Kızlar bebeğim bugun 1 aylık oldu . Öyle çok kaka yapıyor ki normalin dışında bısey bu🤭 artık bez yetıstıremıyorum. Her bezi mutlaka kakalı. Gunde 7.8 kez oluyor bu. Neden sizce ? Bu hep bölemi sürecek 😢
Asllihhan Ronya1303 ilk ay öyle olur ben bebeğimin 2 saatte bir büyük tuvaletini yaptığını bilirim , normal
Sev6127 Ronya1303 çok normal canım 10 beze kadar çıkabiliyor önemli olan rengi Google dan bak anormal renkler var orada onları görmedikçe sorun yok
Glsn7581 Ronya1303 yok bir aydan sonra sayı azalıyor hatta 2-4 günde bir hafta da yaptıkları da oluyo.