Selam anneler, geçen hafta perş günü ağzımda tat kaybı uyuşukluk dilimin üzerinde bir yağımsı his ile başladı yüz felcim tabi anlamadım, covit testi verdim tat almıyorum diye negatif çıktı, pazar günü de gözüm yaşarmaya seyirmeye başladı gözüm şarıl şarıl akıyor meğer gözümü kapatamıyormuşum hemen gece acile gittik, yüzümün sağ tarafında kısmi felç olmuş. Tomografi MR çekildi bişey yok denildi, kortizon başladık yüksek dozda, bugun 4. Günüm, masaj,yüz yogası, sıcak kompres, sakız çiğneme her şeyi yapıyorum
derece olarak çok değil dedi doktorum 7 üzerinden 3 falan diyebilirim dedi gülmez ve konuşmazsam anlaşılmıyor güldüğümde yüzümün yarısı gülüyor yarısı donuk donuk bakıyor
başına gelen var mı ne kadar sürede düzeliyor, rabbim dermansız dert vermesin çok şükür ağrı sancım yok ama psikolojik olarak aynalara bakmaktan 4 gündür kendimi yedim