Denizcannn benimki anne sütü alıyor o yüzden ne kadar yardımcı olur bilmiyorum ama sabah erken uyandığında ilk kaşık mama veriyorum sonra tekrar uyuyor 10-11 gibi yumurtalı normal kahvaltı yapıyor direk mama olarak Bebelac Gold kullanıyoruz ama dediğim gibi normalde anne sütü alıyor eğer memelerim çok acidiysa veya emdiği halde doymadigini hissedersem mama yapıyorum gece yatarken de süt veriyorum 14 aylık kızım gece anne sütü alıyor sadece akşam bizimle yiyor ne yersek yani 7.30-8 gibi kaşık mama 10.11 gibi kahvaltı arada muz falan akşamüstü çorba akşam da ne yersek ondan yiyor gece uyuturken ballı süt gece uyanırsa anne sütü sabah da uyanır uyanmaz bı posta emiyor sonra kaşık mama veriyorum