basaksahinx benim bebeğim de çok ağlardı gece uyusun diye gece yarısı eşim nöbetçi eczaneden aldı getirdi o günden beridir sadece uykuya dalarken alır sonra atar. Emzige ben de karşıyım alıp koymadım bile önceden. Ama faydası varmış emmesini kuvvetlendirir iş çenesini güçlendirirmiş. Tabi doğru emzik. Yarım damak ve kaucuk