Hazal_170721 Bebeğim 9 aylık odasını ayırmak istiyorum ama nasıl yapıcam bilmiyorum doğduğundan beri sürekli mama kullanıyoruz hala gece beslenmesi var çok mu zor olur bilemiyorum ayıran anneler ne gibi tavsiyeleriniz var ???