Kızlar benim 2 aylık bebeğim var daha önce de bu sebepten post açmıştım hatırlayanınız vardır belki . Bebeğim gün içinde gazını çıkarmasına rağmen asla kakasını yapmıyor . Geçen doktora da götürdük bir damla yazdı başırsaklar içinmiş herhalde . O da etki etmedi tahlil verdik bişey çıkmadı . Ama kakasını yapmamaması beni çok huzursuz ediyor . Ne yapabilirim sizce ? Aranızda aynı durumu yaşayan var mı acaba ?