Sürekli memeden kesmeye çalışıyorum fakat hep başarısız oluyorum gündüz ne güzel hoş aklına gelmiyor gece vermediğim zaman kusuyor ve ateşi çıkıyor resmen her memeyi bırakmaya çalıştığımda gecesi hastalanıyor çok üzülüyorum birdaha bırakmaya uğraşmam çok üzülüyorum böyle olunca 5 yaşına gelse de emzirecegim 😔