Kızlar bebeğim 2 aylık her uyanışında çığlık çığlığa ağlayarak korkmuş bir şekilde uyanıyor. Susturmak çok mümkün olmuyor sakinleştirmeye çalıştıkça ağlama şiddeti daha da artıyor. Susmayınca en son çare meme veriyorum o zaman sakinleşiyor anca.
Sebebi ne olabilir sizce ?