Hilalelizan benim bebeğimde bi ara o şekildeydi. Hatta 6-7 gün yapamadığı oluyordu artık karnı sertleşiyordu ve ben yaptırmak zorunda kalıyordum. Doktor bana zeytinyağı veriyor musun dedi, bende evet günde 1 çay kaşığı veriyorum dedim. Bir çay kaşığıyla olmaz günde 3 kere ver dedi. Ve karnına sabah öyle akşam ne zaman aklına gelirse masaj yap dedi( karnını sıkar gibi, mıncıklar gibi ) bu şekilde bizim bebeğimiz yapmaya başladı. Hakiki zeytinyağı olduğu için bazen ben günde 4-5 kere bile veriyordum. Doktorum zararının olmayacağını söylemişti, siz yine doktorunuza danışın🤗